Audit SEO, analiza competitorilor , consultanta tehnici de SEO si consultanta privind transformarea vizitatorilor in clienti

 

Consultanta SEO pentru site-uri care sunt deja lansate si care nu au rezultate

In mare parte, aproape toti cei care apeleaza la servicii de consultanta SEO o fac in momentul cand isi dau seama ca au investit intr-un site si nu au rezultate in online.

In aceste cazuri un audit SEO al site-ului este foarte important pentru stabilirea masurilor ce se vor inteprinde pentru a scoate “la lumina” acel site.

Pe baza auditului, a analizei competitorilor si a unui studiu de piata se poate stabili strategia ce va fi urmata:

  • refacerea site-ului (foarte dureroasa, dar in unele cazuri este singura solutie)
  • optimizare on-page
  • campanii de link-buinding sau campanii de promovare online
  • copywriting (refacerea textelor sau adaugarea unor pagini noi  cu continut bine optimizat)
  • refacerea structurilor de linkuri din site

 

Consultanta SEO pentru site-uri aflate in perioada de analiza (sau pentru site-uri dezvoltate de o alta firma)

Nu suntem “secretosi” , putem oferi servicii de consultanta privind optimizarea site-ului inca din faza de analiza, astfel incat site-urile ce urmeaza sa fie dezvoltate sa aiba o structura de linkuri corecta, sa fie evitate greselile frecvente (continut duplicat, linkuri moarte, usability, navigare ), sa fie setate corect meta-tag-urile si titlurile paginilor, sa fie folosite tehnologii SEO-Friendly.

Suntem deschisi pentru colaborari cu companii de media online sau care au proiecte online pentru ai ajuta sa foloseasca la maximum potentialul unei retele de site-uri si pentru a-si dezvolta aceasta retea.

 

Alegerea corecta a cuvintelor cheie sau VIZITE MULTE vs CLIENTI

Site-ul dumnevoastra are vizite dar nu apeleaza nimeni la firma dumnevoastra. Poate design-ul este de vina, poate formularul de comanda , poate cuvintele cheie alese gresit.

 

Utilizatorii pot cauta o anumita fraza pentru a obtine informatii despre un anumit produs, alta fraza pentru a cumpara un produs si alta fraza  pentru a gasi cel mai bun pret pentru acel produs.

Ati auzit de bounce-rate, de ROI sau de conversii, da nu reusiti sa le puneti pe toate cap la cap?

 

Aici vom interveni noi , cu servicii de consultanta optimizare site si de analiza a potentialului cuvintelor cheie.

Ne dati la telefon … ne povestiti despre proiect … ne punem de acord … si gata ne apucam de treaba!